Asics Gel-Kayano 5 360 sko reiser fra sykkelen

Prime Up International Enterprises Forums Books Asics Gel-Kayano 5 360 sko reiser fra sykkelen

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    konya fanny
    Participant

<P>Hvis du foretrekker et casual sko som fungerer mer effektivt sammenlignet med flertallet av fottøyene når du besøker sykkelen, er DZR Change et godt alternativ.</P>
    <P>Lomaz: Mitt personlige aller første sett med MTB-fottøy hadde vært standard 5 Asics Gel-Quantum 180 4 sko 10 Sleuth, selv om vi elsket hvilket fottøy som et uformelt fottøy eller MTB crossover-fottøy, men yttersålen leverte ikke suveren hold om pedalene. Det er der DLX-utgaven er tilgjengelig i – den krever den faktiske uformelle silhuetten fra Sleuth, samt gir 5 ti ‘suveren Stealth Phantom gummiert. Sluttresultatet er https://www.simandysko.com/asics-mexico-66-paraty-c-15.html virkelig et fottøy som ser ut til at Asics Gel-Quantum Festa sko er regelmessige for å kunne ta på seg nær byen, men som griper nesten i tillegg til 5 Ti ‘s hengivne MTB-fottøy vi på., Virkelig, veldig bra .</P>
    <P>Den faktiske Sleuth DLX er ikke veldig fordi grippy fordi noe som ligner på de faktiske 5 10 Freerider, men det er nær – nær nok som jeg er fornøyd når jeg bruker Sleuth DLX fordi mitt personlige hengivne fotsidevenn. Og heller ikke Sleuth DLX ser ut som ligner på sykkelfottøyet, selv om den er semsket skinn fortsetter å beskytte mye mer derfor sammenlignet med DZR Change. Selve Sleuth DLXs mellomsåle kan også være stiv nok personlig ikke oppdage en stor reduksjon i effektiviteten når du plasserer evnen lavere på pedalene, men den er allsidig nok til at den ikke virkelig føles klumpete mens Asics Gel-Kayano 5 360 sko reiser fra sykkelen.</P>
    <P>Når det gjelder samsvar, ser den faktiske Sleuth DLX ut til å fungere lang. Jeg har vært mens jeg brukte ALL OF US Mens dimensjon 10, dimensjonen som vanligvis fungerer personlig i flere fottøy. Den faktiske dimensjonen 10 Sleuth DLX overlater ganske enkelt den betydelige mengden plass nær mine personlige føtter mye mer enn majoriteten av dimensjon 10 fottøy. I utgangspunktet hadde det vært å skaffe dem alle en gang til, ville jeg absolutt dimensjonere helt ned til 9. 5, men fordi skoene ‘snørene strekker seg mye mot de faktiske føttene, har jeg likevel hatt muligheten til å få en trygg og lett passform i faktisk dimensjon 10.</P>
    <P>Kristin Sinnott: Rothy er virkelig en forbruker-fottøyorganisasjon som er anerkjent for å lage komfortable og fasjonable hus. Sammen med 3D-strikket overdel som er strikket for å Asics Gel-Kinsei OG sko-form, ikke egentlig redusere fra de større skår assosiert med materiale produsert fra drikkevannsbeholdere av plast, lim som er vegansk så vel som ikke-giftig, yttersåler produsert av karbonfritt gummiert, og også for å gjøre alt vekk, leverer det faktiske fottøyet i skoesken egentlig ikke en beholder inne i en container og absolutt ikke noe plastmateriale brukt, er Rothys faktisk opptatt av holdbarhet. Selv om vi applauderer hvert av disse alternativene, hadde vi vært de fleste interessert i måten fottøyet utførte som et daglig fottøy.</P>

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.