<P>Columbia Montrail gebruikt hun specifieke FluidFoam-tussenzool om de specifieke schokabsorptie, algehele flexibiliteit te versterken en ook te helpen bij deze relatief lage tot de grond piste-laars. In vergelijking met Salomon Speedcross 3-schoenen, de Masochist of misschien Caldorado, kan de specifieke schokabsorptie reactief en toch aanzienlijk slanker aanvoelen. Dat zal op verschillende manieren zetten, met alle Alpine FTG, nu ben ik constant verbaasd, simpelweg hoe opvulling dat kan voelen als ik aan het einde het specifieke asfalt heb geraakt met betrekking tot mijn eigen singletrack-werk, maar gemakkelijk meer tijd kan verplaatsen in vergelijking tot 10 om een lange weg te kunnen 13, voelen mijn eigen heup en benen de gevolgen met de grond groter dan ik liefheb.</P>
<P>TrailShield-engineering kan extra zijn van de bal van de voet, wat meestal echt helpt om verschillende torsiehardheid en ook bal van de voetbescherming te bieden, hoewel de laars uiterst aanpasbaar en ook een minimalistische ‘ervaring blijft nadat de kleine rotsblokken meer wijdverspreid zijn. Voor mij persoonlijk Ik zou persoonlijk veel meer stijfheid Salomon Speedcross 4 Dames Oranje / Blauw / Chocola Trail Hardloop Schoenen nodig hebben en ook stenen Salomon-schoenen online verdediging in de laars om het in wezen goed toe te passen op hoge beklimmingen, toendra of misschien een andere gerelateerde bergachtige omgeving.</P>
<P>Vijandige, directionele plastic nokken van 4 mm bevinden zich meestal op het geheel met de buitenzool met betrekking tot uitstekende kneep over veel verschillende pistevloeren, waaronder hardgepakte verdichte sneeuw en ook jij. Azines. Pacific fietst off-road in noordwestelijke stijl. Gravelbanen zullen niet verbazingwekkend snel verdwijnen – dat zou veel kunnen vragen – maar samen met slechts 4 mm over uitsteeksels om tussen te kunnen zitten, zal de specifieke laars geen vet krijgen vlak voordat het kan. De specifieke nokken hebben voldoende kneep gekregen met betrekking tot meer uitdagende toendra-beklimmingen, maar met alle mobiliteit met de laars raken mijn eigen tenen sneller een beetje versleten, ondanks de uitstekende grip. De bijzondere taaiheid van Salomon Speedcross 4 schoenen met het gebruikte plastic ingrediënt is uitstekend als je het mij vraagt. We hebben praktisch effectievere weken met betrekking tot elke week die wordt gebruikt in de specifieke schoenen of laarzen, en de nokken zijn in uitstekende staat. Ongeacht verschillende invallen samen met keien, kiezels, modder en ook modder, kan andere buitenzool relatief ongehinderd zijn. Nu ben ik benieuwd hoe ze samen zouden kunnen gaan met iedereen die milde tenen op een gazon heeft en zou zelfs ten volle kunnen profiteren van de specifieke mishandeling rond de complexe oppervlakken, daarom geloof ik dat dit soort is ontworpen.</P>